13 Aralık 2012 Perşembe

SEVGİLİ BLOG'cu ARKADAŞLAR MERHABA
Uzun zamandır yoğunluk nedeni ile bloglarımla ilgilenemiyordum ama artık ilgilene zamanı geldi sanırım:) hiç olmasa bu blog'unda başlayabilirim:) diye düşünüyorum...
Beni facebook Nigar Hikmet yada Nigar Hikmet & Ribbon Art sayfalarımdan takip edenler yurt dışından döndükten sonra facebook sayfalarımda aktif olduğumu bilirler, yine bu sezonda Majestik kurdele nin sponsorluğu eşliğinde yaptığım ürünlede kullandığım majestik kurdele ürün numaralarını sizlerle paylaşıyorum sizlerden gelen inanılmaz güzel yorum ve mesajlar bana ilham kaynağı oluyor hepinize çok çok teşekkür ederim... kocaman sevgilerimle...

Bu güzel kış günlerinin ardında gelecek olan yine güzel bahar günlerinde bir kır düğünü için hazırladığım bu taç'ta  MAJESTİK KURDELE ürünleri ve iğne oyaları kullandım...
13 mm janjanlılar: 156 - A.pembe - K. beyaz - 120 - 129 - 140
7 mm ipekler: 206 - 152 - 131 - 156 - 186 - 101

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder